لحظات زیبا لحظات زیبا

 
لحظات زیبا
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

سلام، سلام به همه دوستای خوب و مهربونم ، خوشحالم که یه سری به من زدین امیدوارم بهتون خوش بگذره .
موضاعات
ناگفته ها پروفسور جمشید درخشانی تعریف هوش مصنوعی عوامل هوشمند سند تاریخی لطیفه ترکی عاشقانه پیام عاشقانه جوک اس ام اس روز مادر داستانک نگذار زنجیر عشق به تو ختم شود بانوی حصازی بیریاترین بیان عشق به همسر در مقابل ببر وحشی روز کنکور دانلود پروژه پروژهRUP دانلود کتابها کتاب نظریه زبانها و ماشین آموزش برنامه نویسی C++ کدهای سی پلاس کد ضرب الحاق و meet کد برنامه فلوید سخن بزرگان سخن 1 بدون شرح ... کویر (دکتر شریعتی) کویر آکورد گیتار آکورد عکس های تاریخی هنری تغذیه بد نیست بدانید! طنز(شعر،عکس،داستان) گیله مرد فناوری اطلاعات فانتزیای بروبچز 4جوکی
پیوند وبلاگ
دانلود آهنگ جدید
کشکول شیخ بهایی
چیزنویس
خدای من
صدای پای یار
کلبه ی عشق
سیگار کشیدن برای من عشقبازی است با-مرگ
کامپیوتر آرینا
یکبار برای همیشه
MOD
حس زندگی...
جوکهای خنده دار
دور باش اما نزدیک...
شاه بیت
خوش گلدینگز عزیز دوغانلرم
دانستنیها
پشه
تیام
دبيرستان دانشگاه زاهدان
کلبه ی عاشقان
قوی تنها
اجتماعی
همه چی ...
وبلاگ اختصاصی احسان
در حسرت اما ...!!
ذهنیات من ...
ادم زمینی
پی سی نایت
...و سکوت
خودمو خودت
ساز سنتور
صرفا جهت ابتکار خطرناک سیاسی علمی و ...
Antiboy girls
سایت تفریحی و سرگرمی
سوژه خنده
نیمروز ازشبکه 3
♠از گل وا شده در دور ترین بوته خاک به تو ای دوست سلام ...♠
بیا تو حالشو ببر
سرگرمي + جووور وا جووور
یه چیزی می گم...یه چیزی بگو
به سايت رايموند باغوميان خوش امديد
پرنیاوحوریا
Farhang
وبلاگ نرم افزارهای مذهبی
برکه شادکامی
داستانهای جذاب و خواندنی
داستان کوتاه و آموزنده و اس ام اس باحال
دختر بهار
واللا ...به خدا
زیبا ترینهایم با تو
دوست داشتن
سرگرمی
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبگرد و آدرس webgardy.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
آذر 1392
مهر 1392
تير 1392
خرداد 1392
ارديبهشت 1392
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهريور 1390
تير 1390
خرداد 1390
ارديبهشت 1390
فروردين 1390
اسفند 1389
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار سایت




آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 637
بازدید کل : 52359
تعداد مطالب : 184
تعداد نظرات : 218
تعداد آنلاین : 1

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس


 



جوک خنده دار

 

 

 بعضی دخترا آرایشواز فتوشاپ رد کردن اینقدر پیشرفت کردن لامصـــب دارن میرسن به انیمیشن !

 

یکی هست که کتونیش مصداق بارز صلاح کشتار جمعیه اما ما به صورت صلح آمیز با بوی گندش پشه میکشیم!

  

مژده مژده با ارسال یک پیامک خالی به شماره‌ی بنده از مزاحمت تلفنی رایگان بهرمند شوید !

  

احتمال پیدا کردن مسیر درست بین دو مسیر موجود

١ به ١٠٠٠٠٠٠ هستش !

  

یکی از معجزات دخترا اینه که :

دخترا ذاتا بلدن مخ پسرا رو بزنن ، 
اونم یه جوری که پسره فکر کنه خودش مخ زده ..!

 
   

تنها فایده ای که گرفتن مدرک مهندسی واسه پسرا داره اینه که،
توی فوتبال با دوستا همه داد میزنن:مهندس پاس!

  

رو اعصاب تر از اونایی که وقتی از تاکسی پیاده میشن تازه جیباشونو میگردن که کرایه رو بدن؛ 

اونایین که بعد دو دقیقه گشتن اسکناس ۵ تومنی میدن!!!

  

 نمیدوونم چرا ولی وقتی یه اس ام اس یا مسیج رو پاک میکنم حس میکنم دارم یه مدرکی رو پاک میکنم

  


در زندگی آدم هایی هستند که دهنتو آسفالت میکنن … حالا این به کنار مرحله بعد از آسفالت شدن کسانی میان که با بتن کن می افتن به جونت تر تر تر میرن رو اعصابت !

  

خیلی دوست دارم یکی بهم بگه "قدر این روزاتونو بدونید"
بعد بزنم پس گردنش و بگم دقیقا کدوم روزا؟
نشون بده با دست!


 

یارو اومده میگه نیمه شعبان میخوایم شربت نذری بدیم بیا شریک شو
میگم خوب چیش مونده تا حالا ؟ میگه شکر و زعفرون و یخ اش:|
ینی تا حالا فقط اب شو جور کرده

  

 اگه کسى براى چهارمین بار چیزیو تکرار کرد و شما بازم نفهمیدى چى داره میگه...
یه لبخند ژکوند بزن، چند ثانیه نگاش کن، حــَله
طرف خودش میفهمه تعطیلى

 

 اولی: یه مرغ دارم روزی 2 تا تخم میذاره!
دومی: بابا میلیونـــــــــــر !! 

  

 کانــــون گرم خانـــــواده ایـــرانی:

دختـــره: تو فیسبوکــــ داره چرخ میزنه.
پســـره: تو اتاقش داره DVD میبینـــــه.
مـــــادر: داره (بفرماییدشام) نگاه میکنه.
پـــدر بیچاره هم از تنهایی ساعت ١٠ میره میخوابه !!

 

 یکی هست قدش نهایت 160سانت وزنش ظاهرا نزدیک 100کیلو, شغلشو زده MODELING! احتمالا مدل آدیداس شده واسه توپ!!!

  

 به دوستم اس ام اس دادم:
هلو،فردا 7:30 جای همیشگی.

اونم جواب داد:باشه آلبالو میبینمت.

بعد از 3 دقیقه اس ام اس دادم می گم:اسکل،هلو یعنی سلام، نه هلوی خوردنی. . .!

بعد میخنده! ینی یه همچین دوستایی دارم من!!

   

یکی از دوستان میگفت که :
برگشننوشته؟! خیر سرش 16 هم شده
هیشکی جواب نمیده! 2 دقه بعد میگه دست خطشم شبیه خودمه؟!!! اِ این که کلید سؤالاست که!!!!"
استاد برگه ی کلید سؤالات رو هم تصحیح کرده بود به خودش 16 داده بود!

  

 دوست دخترم بهم اس.ام.اس داده:

همه چیز بین ما تموم شده، میخوام ترکت کنم!
دو دقیقه بعد دوباره اس.ام.اس زده:
ببخشید عزیزم! شماره رو اشتباه زدم!

یعنی هنوزم هنگم 

  

 دختر خالم یه اس ام اس فلسفی فرستاده بود

نمیدونم چی شد دستم خورد به گوشی اس ام اس خالی براش سند شد .
لامصــب جواب داد : دنیایی از حرفهای نگفته بود مرسی عزیز !!

یه همچین دختر خاله ای دارم من !!

  

جام جم اذان لس آنجلس پخش میکرد،

بابا بزرگم خونه مون بود،پرسید: اذانه اهوازه؟

گفتم نه بابا ! لس آنجلسه!

  میگه :همین دیگه ! اگه شعور داشتی با اذان شوخی نمیکردی ..!

  

 سر شب لپتاپ رو خاموش کردم رفتم نشستم تو پذیرایی در جوار خانواده

دقیقه اول خونواده 
دقیقه دوم خونواده  
دقیقه بعد مامانم : لپتاپت سوخته ؟
من : نه
دقیقه بعد بابام : اینترنتت شارژش تموم شد ؟
من : نه
اندکی بعد بابام : چی شده حالت خوب نیست؟
من : نه چطور ؟
یذره بعد مامانم : تو چته ؟ چرا سرت تو لپتاپ نیست ؟
من : خب گفتم یکم بیام پیش شما بشینم
بابام : مطمئنی طوری نشده ؟
مامانم : خب بگو چرا اینجوری میکنی آخه ؟
هیچی دیگه پا شدم اومدم لپتاپ رو روشن کردم

 

حداقل انتظاری که از بانک مرکزی دارم اینه که با لحنی ملایم تر 

موجودی حسابم در تلفنبانک را صفر اعلام کنه!
بی پولم ، ایدز که ندارم :|

بر اثر تجربه بهم ثابت شده که از یه سنی به بعد
دیگه نباید در پیشگاه والدین گرامی از افعال پرسشی استفاده کرد!
برای مثال:
میشه من امشب با دوستام برم بیرون؟ (شکل غلط)
من رفتم بیرون! (شکل صحیح)

 


 



نظرات شما عزیزان:

milad235
ساعت0:08---7 مهر 1391

دخترا ذاتا بلدن مخ پسرا رو بزنن ،
اونم یه جوری که پسره فکر کنه خودش مخ زده ..!

واقعا این دخترا هم عجب موجودات عجیبی هستن.!! عجب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» تبلیغ
» ترولهای خنده دار ...
» جوک جدید92
» سبک زندگی/ آنچه یک ازدواج را نحس می کند
» داستانک
» فانتزیای بروبچز 4جوکی
» جوک جدید92
» ترول های جدید....
» بدون شرح...
» پیش بسوی مدرنیته!!!!!؟؟

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com